Szanowni Państwo,
W związku z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 19 kwietnia 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii realizujemy zadania z zakresu:
1) rejestracji stanu cywilnego,
2) ewidencji ludności i dowodów osobistych,
3) pomocy społecznej,
4) świadczenia usług komunalnych,
5)administracji architektoniczno-budowlanej,
6) ochrony środowiska.
Wymienione wyżej zdania wykonywać będziemy jak dotychczas, czyli z wyłączeniem bezpośredniej obsługi interesantów.
W celu załatwienia w/w spraw w Urzędzie Gminny lub GOPS-ie należy kontaktować się telefonicznie pod nr tel. 43 678 61 60, 43 678 61 83, środkami komunikacji elektronicznej Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub przez platformę ePUAP.
W sytuacjach nadzwyczajnych, wymagających wizyty w Urzędzie, konieczne jest zachowanie niezbędnych środków bezpieczeństwa, tj. w szczególności zachowanie odstępu od pozostałych osób ( min. 2 m ), zasłonięcie ust i nosa oraz obowiązkowa dezynfekcja rąk.
Podejmowane działania mają na celu dobro nas wszystkich, prosimy o wyrozumiałość.